הכנסת יוצאת בקמפיין פרסומי נרחב לשיפור תדמיתה

    ישראל פריי No Comments on הכנסת יוצאת בקמפיין פרסומי נרחב לשיפור תדמיתה
    12:19
    15.05.24
    אליהו גרין No Comments on איש שמאל מטלטל את המדינה: "הייתה בגידה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה, הכנסת מעלה קמפיין טלוויזיוני פרסומי, במטרה להציג את הישגי החקיקה, ולהעלות את דימוי המשכן בעיני ההמונים. הקמפיין יעלה לאוויר מחר (שלישי), והוא מורכב מחמשה סרטונים שונים.

    יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין הסביר כי "ההתדרדרות בתדמיתה של הכנסת מהווה סכנה אמתית ומוחשית לדמוקרטיה בישראל. הכנסת היא מהפרלמנטים הפעילים והמחוקקים בעולם. פרלמנט מתקדם עם השפעה דרמטית על החברה הישראלית ומעורבות בכול אירוע היסטורי בתולדות המדינה. אין שעה טובה מזו לנסות להראות ולהסביר כי פועלה של הכנסת והשפעתה הממשית בחקיקה ובנושאים אחרים בהם היא מטפלת – עולה אלפי מונים על תדמיתה".

    עלות הקמפיין שהופק על ידי לשכת הפרסום הממשלתית, עומד על 1.8 מיליון שקל. מנכ"ל הכנסת רונן פלוט טען כי מדובר בסכום צנוע: "מדובר בקמפיין צנוע יחסית במונחי פרסום, מתוך זהירות בכספי ציבור וגם משום שזהו מהלך ניסיוני מבחינתנו. אני מאמין שנצליח באמצעות התשדירים להציג את פניה האמתיות והיפות של הכנסת, משום שיש עוול מתמשך באופן שבו עבודת הכנסת מוצגת לציבור".

    לסרטונים נבחרו חמשה חוקים, שדרכם תובהר חשיבות הפעילות בכנסת, וההשפעה החיובית המכרעת של הפעילות הפרלמנטרית על חיי האזרחים. חמשת החוקים הם: חוק הזכות לעבודה בישיבה (הקובע כי "מעסיק יעמיד לרשות עובד במקום העבודה מושב לעבודה ולא ימנע מעובד ישיבה במהלך העבודה"); חוק הגנת הצרכן (מטרת החוק: "למנוע הטעיית הצרכן, להביא לידיעתו מידע מלא ככל האפשר על טיב העסקה שהוא עומד לעשות"); חוק השאלת ספרי לימוד (שמטרתו "להוזיל במידה ניכרת למיליון וחצי תלמידים את העלויות ברכישת ספרי לימוד").



    0 תגובות